بیمارستان به تنهایی در صدر جدول رده بندی ایستاد 



هفته دهم لیگ برتر فوتسال هرمزگان با برتری تیم های بیمارستان امام رضا(ع)و نریمان وتساوی تیم های ساحل شهرداری سیریک و مقاومت میناب به پایان رسید.
به گزارش صبح ساحل، درهفته دهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان تیم بیمارستان امام رضا (ع) سه بر صفر آیندگان را شکست داد تا با ۲۵ امتیاز صدرنشین باقی بماند.
در این بازی برای  بیمارستان علی صابری دوگل و یک گل هم سعید دهقانی به ثمر رساند. ‌در این بازی مصطفی حمزه ایی از تیم آیندگان بازیکن اخلاق شناخته شد.  ‌
تیم ساحل شهرداری سیریک در خانه از پس مقاومت میناب بر نیامد و مقابل این تیم چهار چهار متوقف شد.‌ برای تیم  ساحل شهرداری سیریک مصطفی ملایی نژاد سه گل و حسین کمالی یک گل و برای تیم مقاومت میناب نوید آذری سه گل و محمد امین محبی گلزنی کردند.‌ 
تیم یادآور غدیر میزبان نریمان بندرعباس بود که این بازی به دلیل نبودن آمبولانس و محیا نمودن شرایط برگزاری مسابقه توسط تیم میزبان تیم یادآور غدیر از سوی کمیته مسابقات سه بر صفر به سود تیم نریمان بندرعباس اعلام شد.
در پایان هفته دهم تیم بیمارستان امام رضا(ع) با ۲۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی ایستاد. تیم آیندگان بندرعباس با ۲۱ امتیاز در جای دوم قرار گرفت.  تیم نریمان بندرعباس با ۱۹ امتیاز سوم است. یاد آور غدیر با ۱۴ امتیاز در مکان چهارم ، مقاومت میناب با ۱۰ امتیاز پنجم، کشاورز احمدی با ۷ امتیاز ششم ، ساحل شهرداری سیریک با ۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر هفتم و نیک پخش هرمزگان با چهار امتیاز در مکان هشتم قرار گرفته اند.
درهفته یازدهم این رقابت ها پنج شنبه پنجم دی ماه تیم آیندگان میزبان تیم نریمان بندرعباس است. نیک پخش هرمزگان در خانه با ساحل شهرداری سیریک بازی می کند و مقاومت میناب از تیم یاد آور غدیر پذیرایی خواهد کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها